2008年1月27日 星期日

網購 . 初體驗

說來慚愧
經營了網店一年多
卻從來都沒網購過

第一次 買了這些~



黑頭貼和刷睫毛輔助器


多次委託友人買除黑頭精華液不果後
決定了 求人不如求己
在論壇上尋尋覓覓
終於 找到了這個超好用鼻頭貼!!




看到這些被拔除的噁心小黑頭嗎?
是爽的咯!!
才RM2.00/片哦~

當然 有個小瑕疵
就是毛孔會被撐開
所以 事後要搽很多toner

6 則留言:

  1. Hi Penguin,

    I am using the Cell***** sebum gel for the blackheads, but seems not much effective for me. What's the brand of the pore pack u bought? Can share where u bought this? :P Coz I m looking for a good pore pack to clear away the blackhead on my nose too~

    Oh ya~ so nice you can start ur new course on makeup soon... Wish u all the best~

    Jing

    回覆刪除
  2. 呵呵~ 看來,黑頭是大多女生的天敵.

    對啊,我就是要買那個sebum gel .可是...唉..算了!

    其實,我覺得黑頭貼只是一時的效果.長久之計應該找好的護膚品.

    我用了黑頭貼後,覺得毛孔變大了.事後要搽很多toner.Anyway,我現在用的是腹肌堂的.不知道這裡有沒有賣.我是網購的.

    我現在要出去了.
    等我回來貼個post關與除黑頭的.等我!

    Also,謝謝你的祝福 :)

    回覆刪除
  3. 谢谢分享!
    我也有黑头的问题,看到照片里的那些黑头,还真有点怕怕!

    回覆刪除
  4. We saw the Biore 鼻頭貼 in Japan 10 years ago. Did not have the problem of 毛孔變大. Still using it from time to time. I believe they even have products for other parts of the face.

    回覆刪除
  5. 好几年前我有用过Biore的。可是都没甚么效用啊~

    可能因人而异吧!

    回覆刪除
  6. I use Biore..but buy the man's..
    it's better :D
    oh..n just a small tip,
    before u r using the pore pack,
    do scrub first then try to use the pore pack after that.. the effect is even more amazing!!

    from hayanna.

    回覆刪除