2007年5月1日 星期二

我的婚紗禮服預覽



這是我的婚紗.
到時候蝴蝶結會換成珍珠玫瑰花帶子.






這是我的晚禮服.
缺了黑色蝴蝶結還沒縫好.






這是註冊時穿的禮服.
顏色很漂亮,可是效果離理想的還有一大截.


鞋子還是沒找到.... :(

10 則留言:

  1. hi, I like ur wedding gown very much. May I know around how much is the costing if I would like to make one for myself too? Hehe... Can give me an estimated figure so that I can think about it coz of tight budget :)

    回覆刪除
  2. 件件都按名家設計的款喲~以後姐妹們嫁人,婚紗就找你咯!不過,偶應該沒那麽快~~~~等到花兒也謝了~~~KL有阿尊looks alike嗎?請別在說我貪圖美色,我只是垂涎他10億身家~哈哈~

    回覆刪除
  3. Anonymous, may i knw who r u??

    蚶姐,唉唷~桃花要來的時候,擋也擋不住啦~
    靓仔沒本心啊~ 你還是不要再想Mr Goh 了唄~

    回覆刪除
  4. 婚纱很有味道。我以后要跟你要这些婚纱资料!

    回覆刪除
  5. Hi, I am Jing. The one who ask u abt the wedding gown before. Remember me? I havent decided on my wedding gown yet. My wedding is end of this year

    回覆刪除
  6. Hi Jing,

    Sorry ler,the cost tat i made my gown is way cheaper from others coz the tailor is my friend.

    They'll charge differently if the dress is made for customer coz they are famous tailor for Malaysia designers.

    hehe...good things doesn't come cheap.Imagine some other customer who made the gown thru the designer is triple times more exp.

    The price is roughly like wat I quoted u. Also, have to depends on the material too.

    回覆刪除
  7. u must really cut down ur weight... hey, eat some mango if u feel dizzy, as mango are with good sugar that can keep u strong

    回覆刪除
  8. 婚紗晚裝都好美,我覺得你穿婚紗和晚裝都好看,唯有那件你說要註冊時穿的就覺得怪怪下,可能我自己沒醬喜歡那件吧,呵呵。

    回覆刪除
  9. 呵呵~ 是囉~
    很多人都講我註冊時穿的禮服後面不好看.
    我已經改過了.希望ok囉...

    回覆刪除