2008年8月28日 星期四

我寫.我想


在想 部落的原意 不就是一本日記嗎?
一本日記 就是記載一個人的心情感想

so 屬於我的部落 我寫我想 有何不可?
只要我不是人身攻擊任何人
我愛寫甚麼 關卿何事?

真心的奉勸 不喜歡我的文字.為人.處事.想法的
真的 請不要點進來

我不會像有個人那麼虛偽
在部落裡大肆宣揚大女人主義
現實中 卻狂上網找男人

我相信 真心待我的朋友們
會了解我的 :)

2 則留言:

  1. Ya..i agreed with u..This is ur own world...If inside this small blog, cant even express ur feeling...Too pity lah...

    Since i visited ur blog...the way u express urself...still d same with the one i know since secondary school...cathy lee...

    The only difference is that she was a "tomboy" in school days and she is more feminine now... :P

    Rgds,
    Ms Lim

    回覆刪除