2006年8月14日 星期一

繡眉記


請注意我的眉毛!
是的, 我終於鼓起勇氣去Amcorp Mall 一間叫"First Image"的美容院繡眉了!
過程是蠻痛的,不過, 還在可以忍耐的限度.
女人愛美不愛命真是千真萬確的!!
感謝友善的老闆娘和我聊天, 分散注意才沒那麼痛.
老闆娘說, 我的眉毛現在看起來會有點假. 要等幾個星期後,顏色會變自然.
整個配套- 繡眉+補色+facial 才RM280++哦!!
我覺得很滿意,而且物超所值.

你覺得呢? 好看嗎?

2 則留言:

  1. i have just done mine too 1 week ago..initially, looked weird but not look very natural..ppl said looks better..hehheh

    should meet up soon to c :D

    i've done mine at RM300...*ouch*

    回覆刪除
  2. huh? hw come u go n do? I tot u got ur own nice brow dee?

    I did mine for rm280 free 1 facial & touch up.
    hee..hopefully will looked nicer
    later.

    My boss said very ugly lerr...argghhh!!!!! :(

    回覆刪除